بررسی لوازم آرایشی و بهداشتی بورژوا

لوازم آرایشی بورژوا

روز به روز بر تعداد برند های لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار افزوده می شود. اما تنها برخی از آن ها می توانند جای خود را در میان انتخاب بانوان باز کنند و با گذشت زمان، جایگاه خود را از دست ندهند. در صورتی که بسیاری از آن ها پس گذشت مدتی به فراموشی سپرده می شوند. بدون شک علاوه بر بازاریابی و نحوه ی ارایه ی محصول، کیفیت محصولات این برند ها نقشی اساسی و کلیدی در محبوبیت آن ها ایفا می کند.

یکی از برند های شناخته شده و پر طرفدار در بازار، محصولات آرایشی و بهداشتی بورژواست. بورژوا از اوایل دهه ی هفتاد در بازار ایران حضور دارد و در این مدت توانسته رضایت نسبی مشتریانش را جلب کند.

از مهم ترین نقاط قوت این برند، تنوع محصولات و نو آوری در طراحی آن هاست. به طور مثال بورژوا بیش از ده نوع ریمل با کاربرد های متفاوت در کالکشن خود دارد. ریمل های بورژوا با حجم دهندگی و میزان تیرگی های متفاوت، برای موقعیت های متفاوت مناسب است. همچنین بورژوا در طراحی بورس های ریمل نیز دست به طراحی های خلاقانه و کار آمدی زده است. به طور مثال حق اختراع قلم ریمل volume clubbing ultra black mascara، به طور انحصاری به نام شرکت بورژوا به ثبت رسیده است. می توان گفت بورژا در حدس زدن نیاز بانوان نسبتا موفق عمل کرده است.

کیفیت این ریمل ها نیز نسبت به قیمتی که دارند خوب است. ریمل های بورژا غالبا سبکند و مژه ها را خشک نمی کنند. بنا به ادعای کمپانی، این ریمل ها روی مژه ها لخته نمی شوند و روی صورت نمی ریزند. این ادعا بنا به گفته ی مصرف کنندگان این محصولات، تا میزان زیادی درست است.

شاید یکی دیگر از رموز موفقیت این برند لوازم آرایشی، جوان گرایی آن باشد. در طراحی این محصول چه از نظر کالکشن رنگ و چه از حیث طراحی گرافیک و بسته بندی محصول، به نظر می رسد قشر جوان به عنوان مشتری پیش بینی شده اند.

باید اعتراف کرد بورژوا در زمینه ی محصولات مربوط به آرایش چشم، بسیار موفق تر از زمینه های دیگر عمل کرده و محصولات این شرکت در زمینه ی چشم مشتری و طرفداران بیش تری دارد. مداد چشم های این برند نیز از دیگر محصولات پر طرفدار آن است. نرمی و در عین حال دوام نسبی این مداد ها، باعث شده بورژوا یکی از گزینه های انتخابی در میان خریداران مداد چشم باشد. از دیگر جذابیت های این برند، عرضه ی مداد های آرایشی با رنگ های متنوع و خاص است که دست افراد را در آرایش های ویژه و خلاقانه باز می گذارد.

همچنین سایه چشم های بورژوا با استفاده ی سریع و راحت و تنوع در نوع و رنگ نیز از محصولات خوب این برند آرایشی است.

شاید یکی از نقاط ضعف این شرکت، تمرکز کمرنگش بر روی رژ لب باشد. تنوع رنگی که در محصولات آرایشی چشم در بورژوا دیده می شود، در رژ لب های آن وجود ندارد. البته در امر طراحی و کیفیت نمی توان به رژ های بورژوا خرده گرفت. شاید تنوع در رنگ چندان حفظ نشده باشد، اما بورژوا روحیه ی نو آوری و طراحی های کاربردی اش را در زمینه ی رژ لب نیز اعمال کرده است. بافت نرم رژ لب های جامد بورژوا، عدم ایجاد حساسیت  و خشکی لب، طراحی برس هایی که باعث برجسته تر شدن لب می شوند و ویژگی های دیگر از جمله نقاط قوت رژ لب های این برند فرانسوی است.

درباره پایگاه اطلاع رسانی ریحانه

دیدگاهتان را بنویسید

*

5 × چهار =